این گزارش در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی را بررسی کنید - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

در قسمت‌های بالاتر گفته شد که هر شغلی که بتواند محصولاتی را ارئه دهند می‌تواند از فروشگاه اینترنتی استفاده کند. اما برای ملموس بودن این قضیه به دسته بندی زیر دقت کنید.

 قبل از اینکه به دنبال مطالبی درباره ی طراحی وب سایت بگردید، متن زیر را بخوانید.

افزونه یا پلاگین نام ابزارهایی است که در ساخت سایت با وردپرس استفاده می‌کنید تا قابلیت‌های وردپرس را بیشتر کنید و امکان سفارشی سازی سایت برای شما بیشتر شود. برای درک بهتر مفهوم افزونه بگذارید یک مثالی برای شما بزنیم؛ به عنوان مثال اگر وردپرس را مانند سیستم عامل بر روی گوشی تلفن همراه بدانیم، افزونه نقش همان اپلیکیشن‌هایی را دارد که شما بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنید تا بتوانید امکانات بیشتری را در تلفن همراه‌تان جای دهید.

با این که نمی‌توان قانون مشخصی برای چیدمان همه‌ی وب‌سایت ها تعیین کرد، اما این دو نوع چیدمان به صورت کلی بکارگرفته می‌شوند:

سایت‌های کامل و جامعی که چندین هدف را در یک جا دنبال می‌کنند پورتال می‌گویند؛ به این معنی که چندین سایت پویا برای رسیدن به اهدافی مشخص و از قبل تعیین شده در کنار هم قرار گرفته‌اند؛ مثلا پورتال‌های خبری که از چندین سایت پویا تشکیل شده‌اند و هر کدام از آن‌ها امکانات خاصی را ارائه می‌دهند.

این هزینه علاوه بر پول، شامل وقت و انرژی شما نیز می‌شود. چند مورد از روش‌های یادگیری این مهارت را در ادامه ذکر کرده‌ایم:

دانستن اینکه چه المان ‌هایی باعث می‌شوند سایت شما طراحی خوبی داشته باشد و همچنین شما چگونه می‌توانید از آن‌ها در کار خودتان استفاده کنید مهم ترین نکته ایست که در این بخش به آن می‌پردازیم.

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

این روزها با پیشرفت روز افزون گوشی های هوشمند و افزایش سرعت اینترنت ، بازار های سنتی دیگر از رونق افتاده اند و کاربران قبل از خرید محصولی ابتدا در مورد آن محصول در دنیای اینترنت جستجو میکنند و سپس اقدام به خرید از بازار میکنند.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از این سایت قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.

تا شما بتوانید محتوای خود را با جهان به اشتراک بگذارید. افراد زیادی با اهداف مختلفی به سراغ طراحی وب می‌آیند و به خاطر اهدافشان ممکن است هر کدام از مدل‌های زیر را برای وبسایت خود انتخاب کنند.

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت اینجا کلیک کنید نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه کلیک کنید رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس آنها را از مخزن وردپرس دانلود کنید و در وبسایت خود نصب این سایت کنید.

Report this wiki page